| Doç.Dr. Erman AKILLI |
| Editörden |
| Editorial |
|
|
| |
|
| Ahmet GÖKBEL ve Halil ARSLAN |
| İSLAMİ ALGORİTMİK HİSSE POFTFÖYÜ |
| ISLAMIC ALGORITHMIC EQUITY PORTFOLİO |
|
|
| |
|
| Ömer Faruk CANTEKİN ve Ayşe Nur PEKASIL |
| AVUSTRALYA’DA SOSYAL HİZMETLERE İLİŞKİN SORUNLAR VE ÇÖZÜMLER |
| SOCIAL WORK PROBLEMS AND SOLUTIONS IN AUSTRALIA |
|
|
| |
|
| Soyalp TAMÇELİK ve Baybars ÖĞÜN |
| YAPISAL REALİZMDE ULUSLARARASI POLİTİKA İLE DIŞ POLİTİKA AYRIMI: SİSTEM DÜZEYİNDE DEVLETLERİN ‘GENEL DIŞ POLİTİKA DAVRANIŞ EĞİLİMLERİNİN’ ANALİZİ |
| THE DISTINCTION BETWEEN INTERNATIONAL POLITICS AND FOREIGN POLICY IN STRUCTURAL REALISM: THE SYSTEM LEVEL ANALYSIS OF 'GENERAL TENDENCIES OF FOREIGN POLICY BEHAVIOURS' OF STATES |
|
|
| |
|
| Kübra ORUÇ |
| KİŞİLERARASI İLİŞKİLERİN DIŞ POLİTİKA ÇIKTILARINA YANSIMASI: ENERJİ POLİTİKALARI KONUSUNDA MERKEL-PUTİN GÖRÜŞMELERİNİN VE AB’YE ETKİLERİNİN NEO-KLASİK ANALİZİ |
| THE EFFECTS OF INTERPERSONAL RELATIONS ON FOREIGN POLICY OUTPUTS: NEO-CLASSICAL ANALYSIS OF MERKEL-PUTIN MEETINGS ON ENERGY POLICIES AND ITS EFFECTS ON THE EU |
|
|
| |
|
| Öznur ÖZER |
| ARKETİPSEL MARKA KİŞİLİĞİNİN TÜKETİCİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ |
| THE EFFECT OF ARCHETYPAL BRAND CHARACTER ON CONSUMER’S PURCHASE INTENTION |
|
|
| |
|
| Savaş YILMAZ |
| XVI. YÜZYILDA OSMANLI DEVLETİ’NDE EŞKIYALIK BAĞLAMINDA BÜROKRATİK KAOS
|
| BUREACRATIC CHAOS IN OTTOMAN EMPIRE IN THE CONTEXT OF BANDITRY IN THE SIXTEENTH CENTURY |
|
|
| |
|
| Tetyana TARNAVSKA ve Nataliia GLUSHANYTSIA |
| - |
| KEY PEDAGOGICAL PRINCIPLES OF IT INTEGRATION IN HIGHER EDUCATION |
|
|
| |
|
| Albeniz Tuğçe EZME GÜRLEK |
| İSTANBUL’LA YÜZLEŞME DENEMELERİ: ÇEPERLER, HAREKETLİLİK VE KENTSEL BELLEK |
| - |
|
|
| |
|